Είμαστε στον αέρα!!!

Ε, ναι λοιπόν! Μετά από μέρες διαπραγματεύσεων, αρκετά mail και ώρες σκληρής δουλειάς το καταφέραμε! Είμαστε στον αέρα!
Προηγήθηκαν ιδέες, σκέψεις, προτροπή και σπρώξιμο από φίλους, αναβολές που οδήγησαν σε άλλες τόσες από εμένα, posts, πληροφορίες, κατεβατά ατέλειωτα με ορολογίες και οδηγίες …  ώσπου όλα αυτά ήρθαν και ωρίμασαν.
Και να’μαι!! Vanilla for Bliss.
Το όνομα το είχα βρει εδώ και καιρό και με μεγάλη ευκολία.

Η βανίλια είναι ένα άρωμα που με χαρακτηρίζει. Το αγαπώ ιδιαίτερα. Άρχισα να το φοράω, ένα συγκεκριμένο γαλάκτωμα, πριν … χμ, πολλά χρόνια, μπορεί και είκοσι. Το ανακαλύψαμε δεν θυμάμαι πως, με την αγαπημένη μου Ε. Φίλη αδελφική, κολλητή, που όμως αθηναϊκός έρωτας την τράβηξε μακριά μου. Για να μη γλιτώσει όμως ποτέ από εμένα, παρά το φευγιό της, την πάντρεψα και στην πορεία βάφτισα και τα παιδιά της. Δαιμόνιο.
Αυτή τη μυρωδιά λοιπόν,δεν την αλλάζω ούτε με καλύτερή της. Με συνδέει με την Ε και το παρελθόν μας (όχι ότι το έχουμε ανάγκη), μαζί ζήσαμε πολλές, άπειρες στιγμές Bliss (ευτυχίας), και το βλέπω συμβολικά. Όπως και αντίστροφα, οι περισσότερες στιγμές Bliss είναι για μένα δεμένες με κάποιο τρόπο με αυτό το άρωμα. Με κεριά, γλυκά, παγωτά, αρωματικά χώρου, σαμπουάν, ακόμη και μαλακτικά πλυντηρίου …
Πέρα λοιπόν του ότι το φοράω, λατρεύω να το μυρίζω.
Η καρδιά στο λογότυπο είναι απλά ένα φετίχ. Αγαπημένο σχήμα παντού, στα πάντα. Κοσμήματα, μοτίβα σε υφάσματα, μαξιλάρια, κοκαλάκια για τα μαλλιά, κουμπιά, τατουάζ (αν θα έκανα τέτοιο θα ήταν), κουπ-πατ για τάρτες, τούρτες, κουλουράκια. Η πλεκτή υφή της, συμβολίζει την crafty καλλιτεχνική πλευρά μου!
Το λογότυπο, πέρα από το όνομα, σχεδίασε η Αθανασία Αρβανιτίδου aka Atha.
Η Atha είναι motion designer και … νύφη μου αλλά αυτό το δεύτερο δεν είναι που την κάνει τόσο σούπερ στη δουλειά της! Απλά δεν της άφησε κανένα περιθώριο να μου αρνηθεί – παρά το ότι πνιγόταν. (Ίσως λίγο να την επηρέασε το μαχαίρι που της έβαλα στο λαιμό … ) Τη ζάλισα λίγο και μάλλον με έβρισε πολύ αλλά αγαπιόμαστε και τελικά έκανε φοβερή δουλειά όπως πάντα. Και γρήγορα! Την ευχαριστώ τόσο πολύ και δεσμεύομαι δημόσια να την περιποιηθώ κατάλληλα με την πρώτη ευκαιρία … Δείτε ποια είναι εδώ.

Κι εγώ τι κάνω εδώ;;;
Ούτε που το φανταζόμουν ότι τελικά το τετ-α-τετ με την οθόνη θα με γέμιζε τόσο. Στην ουσία είναι αυτό το τετ-α-τετ με τον κόσμο που βρίσκω τόσο γοητευτικό. Αφορμή για όλο αυτό στάθηκαν οι αγαπημένοι Μαμά…δες Μπαμπά…δες. Εκεί άρχισα να σχολιάζω τα διάφορα που διάβαζα και με δική τους προτροπή έγραψα το πρώτο μου ποστ. Και από εκεί πήρα μπρος. Άνοιξε ξαφνικά ένα πορτάκι και ξεχύθηκε μπροστά ολόκληρος δρόμος.
Ότι κι αν κάνω, όσο κι αν καμαρώνω γι αυτό εδώ το νέο μου δημιούργημα, το blog μου, πατρικό μου είναι και παραμένει το Μικροί Μεγάλοι. Και σε αυτούς είναι αφιερωμένο αυτό το πρώτο, εναρκτήριο ποστ. Δεν θέλω να πω περισσότερα γι αυτό, γιατί συνήθως όσο πιο πολλά λέμε τόσο πιο λίγα τελικά φαίνονται.

Έχουν προφανώς πολλά ακόμη να γίνουν εδώ μέσα! Θέλει στήσιμο,  συμμάζεμα, οργάνωση. Θα γίνουν τις επόμενες μέρες. Ήθελα όμως οπωσδήποτε να σας το δείξω, δεν κρατιόμουν κι ας είναι ημιτελές!
Είμαι έτοιμη λοιπόν να πατήσω για πρώτη φορά το δικό μου publish! Ουάου.
Και μόλις ξεθολώσει λίγο το μυαλό μου από όλα αυτά τα κομπιουτερίστικα που με κυνηγούν και στον ύπνο μου, θα πέσω πάλι με τα μούτρα στη δουλειά και το διάβασμα. Άμεσα. Έχω πολλά να μάθω, είναι σίγουρο. Επίσης σίγουρο είναι και το ότι έχω πολλά, πολλά να πω !!!

Α! και Χρόνια Πολλά στις Μαρίνες σήμερα!

Σας φιλώ 🙂
Όλγα

32 thoughts on “Είμαστε στον αέρα!!!

  1. Το πόσο χάρηκα δεν μπορώ να σου πω…ή μάλλον…μπορώ να σου πω!!!
    Χάρηκα πάρα πάρα πάααρα πάααααρα πολύ και μπορώ να πω, ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!!!

    Καλοτάξιδο, χαρούμενο, φωτεινό και με πολλές πολλές πάαααρα πολλές επισκέψεις!!!
    Αν και ό,τι γίνεται με μεράκι και αγάπη έχει επιτυχία γιατί το οδηγεί η καρδιά!!!

    Σε φιλώ! 🙂 ❤

    Μου αρέσει!

  2. καλορίζικο και καλοτάξιδο!
    Να το αγαπήσει ο κόσμος -στανταράκι- και να »ριζώσει» για πάντα στα αγαπημένα του και να μας »ταξιδεύεις» με τις αναρτήσεις σου στα πιο όμορφα λιμάνια!

    Μου αρέσει!

  3. Ουάου! ΔΙάβαζα το ποστ και δεν κατάλαβα ότι είναι δικό σου! Μόνο στο τέλος το πήρα χαμπάρι. Καλοτάξιδο το καινούργιο σου μπλογκάκι, καλορίζικο το καινούργιο στου σπιτάκι! Να είσαι καλά και φυσικά εμείς συνοδοιπόροι σου και παρεάκι σου. Φιλιά πολλά. Callie by Anthomeli

    Μου αρέσει!

  4. Βρεεεεε Τι χαρά!!!! Επιτέλους σε περιμέναμε γλυκιά μου.Συγχαρητήρια. Υπέροχο το όνομα και το λογότυπο, ο ιβίσκος είναι όνειρο.Μου αρέσουν τα παλ χρώματα…καλά δεν περίμενα κάτι λιγότερο από εσένα που είσαι και ειδική σε όλα αυτά τα διακοσμητικά τερτίπια! Μπράβο Ολγάκι.Συγχαρητήρια. Καλώς ήρθες λοιπόν!!!! Αρχίζουμε.

    Μου αρέσει!

  5. Καλά, γιατί δεν είπες τίποτα προχθές που τα λέγαμε; Από την Κάλη το έμαθα!

    Είναι εκπληκτικό το λογότυπο!! Και ο τίτλος και όλα όσα σημαίνουν όλα! Ειδικά μου άρεσε η καρδούλα που είναι σαν κέντημα . Δεν ξέρω τι άλλο θα προσθέσεις αλλά μέχρι εδώ είναι υπέροχο!
    Ανυπομονώ να διαβάσω τα επόμενα άρθρα και να δω την θεματολογία του blog!. Αν και ξέρω από πείρα ότι η θεματολογία είναι κάτι που έρχεται με τον καιρό και κατά περιόδους γίνονται προσθαφαιρέσεις. Καλό ξεκίνημα λοιπόν κι από μένα! Έκανες πολύ καλά που το ξεκίνησες και η αλήθεια είναι πως όλοι το περιμέναμε! Φιλιά πολλά!

    Μου αρέσει!

    • άλλα λέγαμε προχθές, ούτε που πέρασε από το μυαλό μου, αν και το δούλευα πυρετωδώς!
      Ευχαριστώ για τις ευχές και για τα σχόλια! Πράγματι η θεματολογία έρχεται στην πορεία, αν και έχω κάποια πράγματα ήδη στο μυαλό μου.
      Φιλιά 🙂

      Μου αρέσει!

  6. Επιτέλους γείτονες!! Το περίμενα πως και πως!
    Όλγα μου, καλή αρχή! Πολύ χαίρομαι που θα σε διαβάζω πιο συχνά!

    Το domain σου με μια ιστορία, το design σου γεμάτο εμπειρία, τα άρθρα σου από δυνατό λόγο!
    Συνδυασμός που τα σπάει.
    Φιλιά πολλα

    Μου αρέσει!

  7. Επιστρέφω από τις διακοπές μου και με περιμένει αυτή η έκπληξη με άρωμα βανίλιας, που επίσης αγαπώ – ειδικά την γεύση της!
    Καλό και δυναμικό ξεκίνημα λοιπόν! Θα τα λέμε συχνά έτσι κι αλλιώς γειτονάκι!
    Σε φιλώ!

    Μου αρέσει!

  8. Άρωμα βανίλιας λοιπόν στη μπλογόσφαιρα απο μια προσωπικότητα που η φήμη της την ξεπερνά! Ναι, είχα ακούσει πολλά καλά για σένα, αλλα επειδή είμαι επιφυλακτική, πάντα περιμένω να σχηματίσω τη δική μου άποψη. Σε διάβαζα σε σχόλια και αναρτήσεις, άκουγα για σένα και τα θαυμαστά τα έργα σου και ειδού τώρα, έρχομαι στο διαδικτυακό σου σπιτάκι για επίσκεψη και με τα λίγα που διάβασα δηλώνω θαυμάστρια.
    Εύχομαι να μυρίζει ευτυχισμένη βανίλια για πολλά πολλά χρόνια!!!
    Καλό ταξίδι Όλγα.

    Μου αρέσει!

    • Δήμητρα, άρωμα βανίλιας, ναι! Δηλώνω καταγοητευμένη από τα πολύ κολακευτικά σου σχόλια!
      Ωστόσο, δέχομαι παντός είδους κριτική, όταν φυσικά είναι καλοπροαίρετη.
      Θα είναι μεγάλη μου χαρά να με επισκέπτεσαι και ακόμη μεγαλύτερη να διαβάζω τα σχόλιά σου, θετικά αλλά και αρνητικά!

      Μου αρέσει!

Σχολιάστε

