18 ρήματα για ένα διήγημα …

Στα πλαίσια των σεμιναρίων Δημιουργικής Γραφής που παρακολουθώ τις τελευταίες εβδομάδες, μια εργασία ήταν  ένα κείμενο-διήγημα αποκλειστικά μόνο με ρήματα. Ήταν πρόκληση!

«Κύκλος«

Ασφυκτιούσε.
Ονειρεύτηκε. Θυμήθηκε. Νοστάλγησε. Λαχτάρησε.
Ξύπνησε. Τόλμησε. Διεκδίκησε. Αφέθηκε. Γεύτηκε.
Φούντωσε. Γοητεύτηκε. Άνθισε!
Δείλιασε. Επέστρεψε. Συμβιβάστηκε. Μαράθηκε …
Χάθηκε.
Ασφυκτιούσε …

via

Όλγα
————————————————————————————–

ΥΓ.:  Ιδέα για τον τίτλο μου έδωσε κουβέντα που έκανα με τη φίλη μου Νάντια  🙂

3 thoughts on “18 ρήματα για ένα διήγημα …

  1. Υπέροχο. Πολύ έξυπνη πρόκληση. Εύκολη μεν, δύσκολη δε. Δυσκολεύτηκες πολύ;
    Ξέρεις θα παρακολουθήσω και εγώ ένα σεμινάριο δημιουργικής γραφής, εντατικό αρχικά για να δω πως θα τα πάω και αναλόγως θα κινηθώ. Πρέπει να είναι πολύ συναρπαστική εμπειρία σωστά;;
    Πολύ χάρηκα που διάβασα πως έχεις ξεκινήσει ήδη Όλγα. Γράφεις μοναδικά. Χωρίς περιττά λόγια, χρησιμοποιείς όμορφες λέξεις, κρατάς το ενδιαφέρον του αναγνώστη. Μπορεί να μην σχολιάζω συχνά αλλά σε παρακολουθώ πάντα.
    Σου εύχομαι πολλές πολλές δημιουργικές στιγμές. Είσαι τελικά πολύ καλλιτεχνικό παιδί:)

    Μου αρέσει!

    • Ευχαριστώ πολύ Δήμητρα!
      Χαμογελώ διαβάζοντας τα σχόλιά σου! Το ότι δεν γράφω περιττά λόγια μου το είπε και ο εισηγητής και αυτό είναι κατά μια έννοια «κλειδί» για τον αναγνώστη – αν και εγώ δεν το έκανα σκόπιμα, τουλάχιστον στην αρχή.
      Αν θα είναι καλό το σεμινάριο εξαρτάται και από τον εισηγητή, αλλά όπως και να έχει, σίγουρα κάτι θετικό έχεις να πάρεις. Εγώ είμαι πολύ ευχαριστημένη! Το συγκεκριμένο μου βγήκε εύκολα, ωστόσο στα διηγήματα λιγάκι δυσκολεύομαι μια που κυρίως κινούμαι στο δοκίμιο. Έχει όμως πολύ ενδιαφέρον! Να πας και να μου πεις εντυπώσεις! 🙂
      Και να … με παρακολουθείς!!

      Μου αρέσει!

  2. Ψάχνω το email σου για να σου γράψω για τη μοναδική αλλά δυστυχώς μικρή, εμπειρία του σεμιναρίου. Η εισηγήτρια ήταν συντοπίτισσά σου. Απλά υπέροχη!
    Αν θες γράψε μου στο dimitranik@hotmail.com να μοιραστούμε τις εμπειρίες μας!! Τι υπέροχο συναίσθημα!!! Ααααααχχχχχχ
    Είμαι εξαιρετικά ενθουσιασμένη και απίστευτα μαγεμένη:)
    Ξέρω πως με νιώθεις….

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

